بازرگانی کالاهای اساسی، غلات و محصولات کشاورزی

واردات هرگونه مواد غذایی با بهترین قیمت و برترین کیفیت

بازرگانی غلات و نهاده‌های دامی

شرکت بارمان آژند قرن با داشتن تجربه، تخصص و شبکه تأمین گسترده در کشورهای تولید کننده غلات، ظرفیت مناسبی در واردات و تأمین و توزیع محصولات غلات، کشاورزی و نهاده‌های دامی دارد.

فرایند تأمین محصولات کشاورزی در حجم و تناژ بالا شامل عقد قرارداد بلند مدت با کشاورزان یا تولیدکنندگان و خرید مستقیم از آنها و بدون دخالت عوامل واسطه‌ای در این بازار است. همچنین این فرایند شامل انبارداری، حمل و نقل و فروش به صنایع تبدیل و فرآوری محصولات غلات می‌شود. شناسایی تولید کنندگان اصلی محصولات کشاورزی در جهان و حذف واسطه‌های گوناگون در مراحل مختلف خرید، انباشت، لجستیک و واردات آن به کشور، از مزیتهای رقابتی است که شرکت ما را از نظر قیمت، کیفیت و سرعت انجام کار از دیگران متمایز نموده است.

انواع محصولات قابل تأمین توسط شرکت بارمان آژند قرن عبارتند از:

گندم: یکی از مهمترین غلات است که به‌طور گسترده در تولید نان و محصولات آردی مورد استفاده قرار گرفته و غذای اصلی انسانها به حساب می‌آید. این محصول در سطح وسیع در کشورهایی مانند روسیه، اکراین، هندوستان، پاکستان، چین، آرژانتین و ایالات متحده آمریکا کشت می‌شود.

در ذیل هر قسمت عکس مرتبط از مزارع گندم یا… درج شود.

جو: همچون گندم، جو نیز یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در دنیا و غذای انسان و دام است. این محصول به صورت ترکیبی با گندم و یا به صورت خالص برای تغذیه انسان و دام مورد استفاده قرار می‌گیرد. بزرگترین تولیدکنندگان جو در جهان کشورهای روسیه، قزاقستان، بلغارستان، ترکیه، آرژانتین و ایالات متحده آمریکا هستند.

ذرت: به‌ عنوان یکی از مهمترین محصولات کشاورزی جهان، در تغذیه انسانی، دامپروری، تولید روغنهای خوراکی و صنایع دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ذرت در گریدهای مختلف خوراکی یا دانه‌ای، علوفه‌ای، ذرت شیرین و ذرت زراعی (Field Corn)  تولید می‌شود که عمدتاً برای مصارف صنعتی مانند تولید نشاسته و خوراک دام به‌کار می‌رود.

مهمترین منابع تأمین ذرت در دنیا کشورهای آمریکا، چین، برزیل، آرژانتین، هندوستان، مکزیک و آفریقای جنوبی هستند.

برنج: به عنوان یک مهمترین محصولات کشاورزی و یکی از منابع اصلی غذای بشر و اصلی‌ترین غله در جهان است و نقش کلیدی در امنیت غذایی دارد. این غله گیاهی در تغذیه افراد، توسعه اقتصادی کشورها و معاملات بین‌المللی اهمیت بسیاری دارد. همچنین، برنج به عنوان نمادی از فرهنگ و سنت‌های غذایی در اکثر نقاط جهان تلقی می‌شود.

مهمترین کشورهای تأمین کننده برنج در دنیا کشورهای چین، هند، بنگلادش، ویتنام، تایلند، پاکستان و اندونزی هستند.

شرکت بارمان آژند قرن، آماده عقد قرارداد با نهادهای دولتی، فروشگاههای زنجیره‌ای و مجموعه‌های دامپروری بزرگ جهت تأمین انواع مواد و محصولات مورد نیاز می‌باشد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با مدیریت شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

پیمایش به بالا